Podpis elektroniczny - oferta

Od 21 lipca 2008 roku (Dz. U. nr 127, poz. 817)  wszystkie podmioty zatrudniające powyżej 5 osób zobligowane są do rozliczania się z ZUS-em za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego. Płatnicy składek przekazujący dokumenty ubezpieczeniowe za pomocą programu Płatnik muszą opatrzyć te dokumenty bezpiecznym podpisem elektronicznym. Złożenie bezpiecznego podpisu elektronicznego wymaga użycia certyfikatu kwalifikowanego.

Program Płatnik w aktualnej wersji 8.01.001 wykorzystywany do podpisywania deklaracji ZUS obsługuje certyfikaty kwalifikowane wydawane przez Kwalifikowane Centrum Certyfikacji Kluczy CenCert.

Cencert oferuje dwa rodzaje czytników kart kryptograficznych do wyboru:

  • PC Twin USB (zestaw standard) -  ergonomiczny i kompaktowy czytnik kart elektronicznych stykowych, posiadający nowoczesny wygląd i konstrukcję. Podłączanie i użytkowanie czytników jest bardzo proste i nie wymaga żadnej wiedzy technicznej

  • USB Shell Token (zestaw token) - bardzo lekki i niewielki czytnik kart elektronicznych stykowych formatu karty SIM. Przeznaczony dla osób mobilnych, korzystających z laptopów lub z kilku komputerów stacjonarnych, chcących uniknąć konieczności noszenia ze sobą czytnika kart elektronicznych wyposażonego w kabelek połączeniowy. Czytnik USB Shell Token jest podłączany bezpośrednio do portu USB stacji komputerowej i nie wymaga żadnych kabelków połączeniowych.
     

Na potrzeby klienta (m.in. obsługa programu Płatnik) oferujemy zestawy:

   
   
   
   
INSTRUKCJA INSTALACJI CERTYFIKATU CenCert W PROGRAMIE PŁATNIK

CENNIK