Podpis elektroniczny - oferta
Od 21 lipca 2008 roku (Dz. U. nr 127, poz. 817) wszystkie podmioty zatrudniające powyżej 5 osób zobligowane są do rozliczania się z ZUS-em za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego. Płatnicy składek przekazujący dokumenty ubezpieczeniowe za pomocą programu Płatnik muszą opatrzyć te dokumenty bezpiecznym podpisem elektronicznym. Złożenie bezpiecznego podpisu elektronicznego wymaga użycia certyfikatu kwalifikowanego. Program Płatnik w aktualnej wersji 8.01.001 wykorzystywany do podpisywania deklaracji ZUS obsługuje certyfikaty kwalifikowane wydawane przez Kwalifikowane Centrum Certyfikacji Kluczy CenCert. Cencert oferuje dwa rodzaje czytników kart kryptograficznych do wyboru:
Na potrzeby klienta (m.in. obsługa programu Płatnik) oferujemy zestawy: |
||
INSTRUKCJA INSTALACJI CERTYFIKATU CenCert W PROGRAMIE PŁATNIK |